تکنولوژی
فروشگاه-اینترنتی

هزینه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و فروش محصولاات خود را دارید قطعا در آغاز راه با این سوال مواجه می شوید که هزینه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

در نظر داشته باشید هرچقدر امکانات فروشگاه اینترنتی شما بیشتر باشد هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی شما بالاتر خواهد رفت. یک فروشگاه اینترنتی می تواند به گونه ای طراحی شود که امکانات محدودی در آن قرار داده شده به شکلی که به قول معروف کار را دربیاورد. از سوی دیگر اگر بخواهید یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای با امکانات زیاد داشته باشید قطعا باید هزینه بالایی برای آن کنار بگذارید.

بهترین راهکار برای تخمین میزان هزینه مورد نیاز راه اندازی فروشگاه اینترنتی در نظر گرفتن امکانات مورد نیاز است.

 

تخمین هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی

برای تخمین هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی مراحل زیر را دنبال کنید.

1-ابتدا امکانات مورد نیاز خود را لیست کنید و اولویت آنها را مشخص کنید. به عنوان مثال تعیین کنید آیا کاربر برای ثبت نام نیاز است تلفن همراه خود را وارد کرده و رمز یکبار مصرف دریافت کند یا با ایمیل ثبت نام کاربران انجام شود. قطعا برای ورود با رمز یکبار مصرف نیاز به قرارداد با یک سامانه پیامکی خدماتی دارید. آیا در فروشگاه خود به خبرنامه نیاز دارید؟ برای پشتیبانی آنلاین فروشگاه از چه روشی میخواهید استفاده کنید؟ همه امکانات را لیست کنید.

2- شرکتهای سرویس دهنده هاست و سرور را بررسی کنید. می توانید با یک هاست اشتراکی شروع کنید و در صورت بالا رفتن ترافیک به سرور نقل مکان کنید. شما برای ثبت دامنه و خرید هاست می بایست هزینه جداگانه بپردازید.

3- طراحی قالب و به طور کل طراحی سایت بخش عمده هزینه شما را در برخواهد گرفت. با طراحان سایت ارتباط برقرارکرده و لیست امکانات مورد نیاز فروشگاه را در اختیارشان بگذارید.

در این زمینه می توانید با تیم طراحی سایت پدرام ریاضی ارتباط برقرار کرده و از ما مشاوره بگیرید. بدین منظور با شماره 02188316710 یا تلفن همراه 09122398597 تماس حاصل نمایید.

4-برای فروش آنلاین و دریافت درگاه اینترنتی بانکی باید نماد اعتماد دریافت کنید. اخذ لوگوی ساماندهی نیز دیگر مدرکی است که باید برای فروشگاه آنلاینتان تهیه کنید.

5- پس از دریافت نماد اعتماد باید با یکی از شرکتهای پرداخت الکرتونیک زیرمجموعه بانکها قرارداد امضا کنید تا کاربرانتان بتوانند به صورت آنلاین از طریق اینترنتی هزینه سفارش را پرداخت کنند.

6- برای پشتیبانی سایت نیز باید مبلغی را به صورت جداگانه کنار بگذارید تا در صورت بروز مشکلات فنی فردی سایت شما را پشتیبانی کند.

 

به طور کلی هزینه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی از 5 میلیون تومان تا 500 میلیون تومان و حتی بالاتر می تواند متفاوت باشد.

نویسنده

پدرام ریاضی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *