محتوا و سئو
content-marketing

نقش محتوا در موفقیت یک سایت

بخش زیادی از اعتبار یک وب سایت را محتوای آن تعیین ی کند. تولید محتوای جذاب و معتبر یکی از روشهای بازاریابی برای جذب مخاطب و ایجاد کانال فروش است.

هرچه محتوای سایت شما به روزتر و کاربردی تر باشد کاربران بیشتری به سایت شما مراجعه می کنند. در نظر داشته باشید در روش بازاریابی محتوایی ما با استفاده از محتوای کاربردی به مخاطب جهت دریافت اطلاعات مورد نیازش کمک می کنیم اما او را وادار به خرید از خودمان نمی کنیم شاید کمک ما به مخاطب باعث شود او تصمیم بگیرد از ما خرید کند.

در واقع این خود مخاطب است که نهایتا تصمیم می گیرد خرید خود را از کجا انجام دهد. فراموش نکنید سایت دیجی کالا که در حال حاضر بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است در سالهای آغازین فعالیت خود به نقد و بررسی کالهای دیجیتال نظیر موبایل لپ تاپ و … می پرداخت و با تولید محتوای با ارزش به شهرت رسید و در این بین نیز اقدام به فروش محصولات خود می کرد. در واقع دیجی کالا بیشتر اعتبار خود در گذشته از محتوای معتبر و تولید محتوای جذاب برای مخاطب بدست آورد.

برای جذب مخاطب از طریق بازاریابی دیجیتال سعی کنید محتوای با ارزش و کاربردی برای وب سایتتان تولید کنید. این محتوا باید اختصاصی و صرفاً برای سایت شما باشد. بنابر این از کپی برداری مطالب از ساتیهای دیگر خودداری کنید چون نه تنها از این کار نتیجه مثبت نخواهید گرفت کمان که می تواند در سئوی سایت شما تاثیر منفی بگذارد.

برای تولید محتوای جذاب ابتدا سلیقه و جنس مخاطب خود را بشناسید و آن را بررسی  کنید. سپس به سراغ نیازهای این گروه مخاطب بروید. سعی کنید دنبال مطالب و مسائل روز بروید و در حوزه کاری خود پیشرو باشید.

اگر محصولی برای فروش در سایت خود دارید سعی کنید با تولید ویدیوهای جذاب به معرفی و ویژگی های آن بپردازید. 

نتیجه گیری

به محتوای وب سایت خود اهمیت دهید و سعی کنید به طور متوالی محتوای جذاب جدید اختصاصی تولید کرده و بدین ترتیب برای سایت خود ترافیک دائمی ایجاد کنید.

نویسنده

پدرام ریاضی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *