تبلیغات
تبلیغات-گوگل-ادز

آیا تبلیغات گوگل تاثیرگذار است؟

استراتژی برگزاری کمپینهای تبلیغاتی در گوگل ادز از جمله روشهایی است که بسیاری از کسب و کارها جهت معرفی کسب و کار و خدمات خود به مشتریان استفاده می کنند. اما این نوع تبلیغات تا چه اندازه می تواند بیزینس ها را در نیل به هدفشان یاری کند؟ 

با توجه به دلاری بودن اکانتهای گوگل و لزوم تبدیل ریال به لیر ترکیه، درهم امارات یا ارزهای دیگر جهت خرید اکانت مدنظر، و کاهش روزافزون ارزش ریال ایران تبلیغات گسترده و مداوم در این ساختار نیازمند صرف هزینه های هنگفت و بالا می باشد که منجر می گردد کسب و کارها توان پرداخت هزینه های آن را در درازمدت نداشته باشند.

اما سوالی که ذهن صاحبان کسب و کار را درگیر کرده این است که تبلیغا گوگل ادز تا چه میزان می تواند موثر واقع شود.

بسته به نوع کسب و کار و میزان رقبا نتایج حاصل از این نوع تبلیغات می تواند موثرتر باشد. تکنیکها و استراتژی های متفاوتی جهت کسب نتایج بهتر و جلو افتادن از رقبا برای تبلیغات گوگل ادز وجود دارد. گاهی کسب و کارها استراتژی های اشتباهی را برای تبلیغات گوگل ادز انتخاب می کنند که منجر به شکست کمپین مربوطه می شود.بنابر این تصور می کنند هزینه کردن در گوکل ادز برای آنها مثمرثمر نخواهد بود.

اینکه شما بتوانید یک کمپین خوب در گوگل ادز اجرا کنید نیاز به تجربه و مهارت های خاص دارد. در صورتی که ارزیابی صحیح از نوع کسب و کار رقبای آن داشته باشید می توانید از طریق گوگل ادز به نتایج خوبی دست یابید. 

به شکل کلی تبلیغات گوگل ادز برای استراتژی فروش موثر است و می تواند منجر به ایجاد کانال فروش برای وب سایت شما گردد. از سویی دیگر برای سئوی وب سایت نیز موثر خواهد بود و در صورتی که یک یا چند صفحه از صفحات وب سایت را به اگهی لینک کنید می تواند در بهبود سئوی سایت موثر واقع شود. تبلیغات مستمر و مداوم در گوکل ادز در سرچ اورگانیک گوگل نیز تاثیرگذار خواهد بود و به دیده شدن بیشتر کسب و کار شما کمک خواهد کرد. اگر هدف شما تبلیغات با هدف برندینگ است بهتر است از روشهای دیگری نظیر تبلیغات بنری یا ویدیویی برای معرفی کسب و کار خود استفاده نمایید.

به طور کلی جهت نتیجه گیری و افزایش فروش از طریق تبلیغات گوگل ادز علاوه بر موضوع تکنیکهای و مهارتهای ساخت کمپین بودجه مصرفی نیز حائز اهمیت است. به عنوان مثال خرید اکانت 200 دلاری در کوتاه مدت نمیتواند چندان برای دیده شدن کسب و کار شما اثر بخش باشد.

با صرف هزینه مطلوب و استخدام فرد متخصص در این حوزه می توانید به نتیجه دلخواه از تبلیغات گوکل ادز دست یابید. جهت دریافت مشاوره رایگان برای تبلیغات گوگل ادز می توانید با شماره 02188316710 و یا تلفن همراه 09122398597 تماس حاصل نمایید.

نویسنده

پدرام ریاضی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *