طراحی قالب اختصاصی

یک وب سایت خوب با قالب آن است که شناخته می شود. طراحی قالب اختصاصی سایت توسط تیم ما یکی از برنامه هایی است که در صورت تمایل کارفرما در دستور کارمان قرار می گیرد.

قالب اختصاصی و حرفه ای در یک وب سایت پرستیژ کسب و کار شما را بالا برده و به آن اعتبار می بخشد. متفاوت بودن یک وب سایت و انحصاری بودن قالب آن در قیاس با وب سایتهایی که از قالب های آماده و شبیه به هم استفاده می کنند بر اعتبار و خاص بودن آن می افزاید.

بنابراین پیشنهاد ما طراحی قالب اختصاصی برای وب سایت شما خواهد بود و ترجیحا از قالبهای آماده که مشکلات فراوانی در حین کار برای شما ایجاد می کنند و باگهای مختلفی دارند استفاده نکنید!

طراحی قالب اختصاصی در بالاتر بردن امنیت وب سایت شما تاثیرگذار است و بدین شکل حتی المقدور از نفوذ هکرها و بدافزارها جلوگیری می کند.

مزایای قالب اختصاصی سایت

  • طراحی قالب متناسب با نیازهای کسب و کار و پرسونای مخاطبان
  • ظاهر منحصر به فرد 
  • انعطاف پذیری بالا و قابل توسعه برای نیازهای آینده کارفرما
  • امنیت بالا و جلوگیری از نفوذ هکرها و بدافزارها
  • پیاده سازی قالب بر اساس اصول سئو و استانداردهای کدنویسی
طراحی-قالب-اختصاصی-سایت

درخواست طراحی قالب اختصاصی

اگر در حال حاضر دارای وب سایتی هستید که تمایل دارید قالب آن به صورت اختصاصی برای شما طراحی شود این امکان برای شما فراهم است. تنها کافیست از طریق ارتباط در چت آنلاین وب سایت و یا تماس تلفنی با شماره 02188316710 درخواست خود را مطرح نمایید.

همچنین می توانید یک یا چند نمونه کار از قالبهای باب میل خود را به ما نشان دهید تا طراحی نهایی به سلیقه شما و نوع کسب و کارتان نزدیکتر باشد.

در این گونه موارد ما پیشنهاد می کنیم در جلسه ای به صورت آنلاین یا حضوری شرکت کرده و درخواستهای خود را در آن جلسه با ذکر جزییات مطرح نمایید.