امکان توسعه وب سایت

یکی از مهمترین مواردی که هنگام طراحی سایت باید مدنظر قرار گیرد امکان توسعه وب سایت در صورت نیاز برای آینده است. ساختار وب سایت توسط طراح باید به گونه ای پیاده سازی شود که امکان توسعه و اعمال تغییرات مدنظر کارفرما در زمان مدنظر فراهم باشد.

تیم ما پیش بینی های لازم را در ابتدای پروژه و در فاز طراحی اولیه برای اعمال هر گونه تغییرات درخواستی توسط کارفرما در آینده در نظر خواهد گرفت و بدین صورت امکان گسترش، توسعه و رشد وب سایت شما در آینده مطابق برنامه ریزی و استراتژی و بیزینس پلن شما وجود خواهد داشت.

به عنوان مثال درنظر بگیرید شما مدرس زبان انگلیسی هستید و قصد دارید از طریق وب سایتی که برای شما طراحی میکنیم جذب دانشجو کرده به شکلی که هر دانشجو بتواند به انتخاب خودش در بازه زمانی مدنظر با شما کلاس به صورت حضوری یا آنلاین بردارد. 

پس از مدتی شما تصمیم میگیرد تعدادی دوره آموزش زبان انگلیسی ضبط کرده و از طریق وب سایت خودتان تحت عنوان دوره های آموزشی زبان انگلیسی به صورت آنلاین به فروش برسانید. در این حالت وب سایت شما نیاز به یک فروشگاه اینترنتی دارد. تنها کافیست درخواست خود را به ما ارائه دهید تا توسعه وب سایت شما را مطابق نیازهای مدنظرتان آغاز کنیم.

در صورت همکاری با تیم ما دیگر نگران اعمال تغییرات مدنظر خود روی وب سایت نخواهید بود!

توسعه-سایت

در نظر داشته باشید توسعه وب سایت شما در صورتی امکانپذیر است که طراحی اولیه وب سایت توسط تیم ما انجام شده باشد. در صورتی که وب سایت شما از ابتدا توسط فرد یا شرکت دیگری طراحی شده باشد در صورت درخواست شما جهت پشتیبانی و توسعه سایت مذکور، پذیرش آن در گرو تایید تیم فنی ما خواهد بود.

در اغلب موارد امکان توسعه وب سایت طراحی شده توسط سایر افراد به وسیله تیم ما وجود ندارد.